Besöksadress: Karlavägen 108

Telefon: 08-522 780 00

Jobba hos oss

”Vi ger våra kunder bästa möjliga stöd genom professionella tjänster inom Ekonomi, HR, IT och Kontors- och konferensservice. Som Shared Service Center arbetar vi effektivt och flexibelt. Vi är ett stöd för våra kunder och för helheten inom Svensk Försäkring i Samverkan”.
– SFA:s vision

 

Svensk Försäkring Administration (SFA) är en liten organisation med många intressanta arbetsområden.

 

Här hos oss arbetar cirka 20 personer. Vår verksamhet ligger i moderna och trevliga lokaler nära Karlaplan i centrala Stockholm. SFA består Ekonomi, HR, IT och Kontorsservice.

 

Våra kunder sitter i samma lokaler som oss och deras verksamheter är stabila över tid. Det här ger oss möjlighet att arbeta med utveckling och förvaltning på både kort och lång sikt.

 

För att vår verksamhet ska fungera så bra som möjligt, vill vi att våra medarbetare ska känna arbetsglädje, engagemang och sträva efter att göra sitt bästa. Vi tror att det nås genom respekt för våra medarbetares behov av stimulerande arbetsuppgifter och respekt för behov av tid för privatlivet.

 

Ett arbete hos oss ger dessutom möjlighet att få vara en del av den spännande och mångsidiga försäkringsbranschen. Vill du bli en av oss?

 

Här kan du läsa om de avdelningar och yrkesgrupper som finns inom SFA. Du kan också läsa om de förmåner som finns.